Skaterboy

Met koningsdag heeft Nils met zijn geld uit zijn spaarpot een skatebord gekocht. En ik moet eerlijk zeggen, hij heeft er gevoel voor. maar hij moet nog wel even oefenen.

Deze set van Name-It zorgt ervoor dat Nils moeiteloos een stoere skaterlook heeft. Het shirt heeft een zomerse print, schaduwen van de zon en skater erop. En de tekst: Keep on trying. don’t ever give up” . Wat een toepasselijke tekst! Het is een mooie print en als ik het t-shirt uitrek, blijft het plaatje mooi. Ik zie geen witte breekstrepen, dat is voor mij heel belangrijk.
Zie ik dat wel, dan laat ik een shirt meteen liggen. De stof van het shirt is sowieso mooi, het is lekker zacht en mooi afgewerkt.


Toen ik de skinny spijkerbroek zag, werd ik meteen enthousiast. De zakken aan de voorkant zitten laag. Dit past helemaal in het plaatje van de skaterlook. Wat mij vooral opviel waren de knopen bij de gulp. Wat stoer! Die had ik vroeger ook. Alleen wat was het een gedoe om al die knopen dicht te maken. En na een tijdje kon je er zeker van zijn dat er gaandeweg de dag altijd wel een knoop ongemerkt los raakte en je zo een kijkje in je broek liet zien.
Ik moet er niet aan denken om zoveel knopen dicht te moeten maken bij een kind. Maar daar heeft Name-It aan gedacht. De knopen zien er heel echt uit. Maar de onderste drie zijn eigenlijk een versiering bovenop een rits die verstopt zit achter de stof.



Bij zo’n stoere broek horen natuurlijk ook stoere kontzakken. En die zijn bij deze broek helemaal goed, lekker groot, lekker stoer.
Op de achterkant van de broek zit ook een broekband. Hier mis ik dan wel de knoop. Er zit wel een knoopsgat, maar de knoop ontbreekt. Ik kan zien dat dat zo hoort, alleen dit begrijp ik niet helemaal. Ik denk dat het niet lekker zit als er een knoop op je billen zit. Maar het levert toch een beetje een ongemakkelijk gevoel bij me op.


Verder klopt echt alles aan de broek. Van de zomerse kleur blauw tot het kunstleren merkje op de achterzakken tot de gekruisde riemlussen.

Met deze set van Name-it ziet Nils er samen met zijn skatebord moeiteloos uit als een echte skaterboy!


Auteur: Kirsten

Geen opmerkingen: